تکامل داروین یا خلقت
نوشته شده توسط : ام جی

که انتخاب طبیعی باعث حفظ این موجودات جهشی و حذف گونه های قبلی شده و در نتیجه موجودات جدید شکل گرفته اند مثلا انسانها ، نژاد تغییر یافته ی میمون هستند و در دلایل خود مشابهت 99 درصدی ژنوم انسان و نوعی از میمون را ذکر میکنند همچنین فسیلهای کشف شده ای که مشابهت به نوع تغییر شکل یافته ی موجود قبلی و موجود فعلی دارند را به عنوان حلقه های زنجیره ی ایجاد گونه های جدید ذکر میکنند بر اساس همین نظریات عده ای خلقت و خالق را رد میکنند و میگویند پس از تصادف بزرگ (بیگ بنگ) موجودات ذره بینی گونه های مختلف حیات را ایجاد کردند و انتخاب طبیعی و تغییرات ژنتیک گونه ها ی بعدی را ایجاد کرد . اما هنگامی که بیطرفانه موضوع را بررسی میکنیم اشکالات واضح در نظریات فوق و دلایل روشن بر وجود خالق و خلقت موجودات میبینیم :

1 – چگونه است که انتخاب طبیعی باعث شد که زرافه های گردن بلند انتخاب شوند و بقیه زرافه ها از بین بروند در حالیکه موجودات مختلف گردن کوتاه دیگر ( کرگدن فیل خرس ...) در همان زمان باقی ماندند
2 – موجودات ذره بینی چگونه توانستند در ابتدا گونه های مختلف را ایجاد کنند در حالیکه دوباره این اتفاق تکرار نشد و در حال حاضر موجودات خالق گذشته ، خودشان به عنوان گونه هایی از حیات هستند و اکثر اوقات قادر به کمترین دفاع در مقابل سایر گونه ها نیستند و گونه های دیگر طبق یک مکانیسم بسیار دقیق انها را به عنوان مهاجم میشناسند.
3 – در حال حاضر در طبیعت گونه های کاملا متمایز و مشخص جانداران را میبینیم که زاد و ولد بین انها کاملا تعریف شده است در گونه های جانوری اسپرم هر گونه منحصرا وارد تخمک همان گونه میشود و در موارد نادری که مشابهت وجود دارد و اسپرم یک گونه وارد تخمک گونه ی دیگر میشود موجود جدید عقیم است و تکثیرش قطع میشود در گونه های گیاهی نیز تکثیر کاملا حساب شده است و حتی در موارد دخالت انسانها نیز که از یک درخت محصولات متفاوت ا یجاد میکنند هرگز از انتهای یک شاخه دو میوه متفاوت حاصل نمیشود در حالیکه میوه های یکسان دوقلو یا چند قلو ایجاد میشود.
4 – گونه های مختلف موجود در طبیعت ، طبق مکانیزمی عجیب و دقیق  همدیگر را میشناسند و بر ضد گونه ی خودشان اقدام نمیکنند در حالیکه بر ضد مهاجمان اقدام میکنند این موضوع از پایینترین گونه ها ( باکتری ویروس انگل) تا پیچیده ترین گونه ها صادق است هم اکنون تصاویر ماهواره ای از عمق جنگلهای امازون ، انسانهایی را ردیابی کرده است که همانند حیوانات جنگلی زندگی میکنند اما گونه ی خود را میشناسند و این طور نیست که میمونها را عضو گروه خود حساب کنند  یا با انها همانند خود ارتباط برقرار کنند یا آنها را مهاجم ندانند.
5 – اگر تغییرات ژنتیک و انتخاب طبیعی ، مسیر زندگی موجودات و ایجاد گونه ها را مشخص میکرد اکنون باید با معجونی از موجودات عجیب و بینظم و قاطی پاتی مواجه میبودیم در حالیکه موجودات متمایز تعریف شده میبینیم که قسمتهای مختلف بدنشان نیز کاملا دقیق چیدمان شده و تخصصی شده است و حتی رنگها و هنرهای بکار رفته در آنها نشان از دقت کامل و خلقت دقیقشان دارد یک انسان سیستم دفع ادرارش در جلو و سیستم دفع مدفوعش در پشت قرار دارد تصور کنید که همین وضعیت بر عکس باشد ( و هزاران مورد مهمتر دیگر ). به نقش ونگار یک گل، مار ، پرنده و ... نگاه کنید چرا رنگها و نقشها با دقت میلیمتری ایجاد و قرینه ی انها نیز در قسمت دیگر بدن موجود تکرار شده است آیا اینها چیزی جز نظم و خلقت و حساب و کتاب را نشان میدهد .
انتخاب طبیعی ، انتخاب و ایجاد بر اساس شرایط و اتفاقات است آیا از درون  اتفاق ، میتواند هنر بی نقص و ظریف به تعداد نامحدود ایجاد شود .
6 – چرا در حال حاضر ما فقط شاهد انقراض گونه هایی هستیم که شرایط برایشان نامساعد شده است و چیزی به نام تکامل یا انتخاب طبیعی یا تغییر ژنتیک و باقیماندن گونه ی تغییر یافته را نمیبینیم البته ممکن است بگویید این موارد در طی میلیونها سال رخ میدهد اما سوال اینست که آیا نباید چیزی باقی بماند تا در طی زمان فرصت تغییر ایجاد شود در حالیکه ما در طی چند قرن گذشته شاهد انقراض کامل گونه های مختلف موجوداتی که شرایط برایشان نامناسب شده هستیم که هیچ آثاری از نسل آنها باقی نمانده که در آینده تکامل یابد یا با طبیعت سازگار شود یا ....
7 – اگر میمونها تکامل یافتند و انسان ایجاد شد پس چرا در حال حاضر میمونها به تعداد کافی در طبیعت هستند در حالیکه طبق اصل انتخاب طبیعی اگر به هر دلیل انسان از میمون ایجاد شد و طبیعت به او اجازه ی باقیماندن داد و او را انتخاب طبیعی کرد پس باید موجود قبلی حذف میشد همانطور که از زرافه ها فقط گردن بلندها ماندند و اکنون سایر انواع زرافه وجود ندارد .

 *** شواهد بیشمار وجود خالق و خلقت دقیق او را نشان میدهد و نشان میدهد که موجودات مختلف را برای انجام زندگی و وظایفشان تخصصی کرده است . به او پناه میبرم که بهترین و امن ترین پناهگاه است




:: برچسب‌ها: تکامل , داروین , خلقت , انسان و میمون ,
:: بازدید از این مطلب : 478
|
امتیاز مطلب : 80
|
تعداد امتیازدهندگان : 20
|
مجموع امتیاز : 20
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 دی 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/commenting/avatars/1mylife-492919.jpg
موسی در تاریخ : 1390/10/29/4 - - گفته است :
داش مهدی سعی کن وبلاگت را بروزتر کنی ما بیشتر استفاده کنیم, از استدلالی که در رد نظر داروین داشتی لذت بردم به زودی وبلاگم را برات میفرستم.


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: